Avui fa exactament un mes que em vaig comprar el meu segon eReader, 2 Sony PRS-TXNUMX que des del primer moment vaig considerar massa car i de què pocs dies després vaig començar a pensar que era fins barat i que a dia d'avui considero una autèntica joia a un «ridícul preu».
A bo segur que molts em tacharéis de milionari desconsiderat o de ximple sense més però si ens parem a pensar-ho i si realment t'agrada llegir i ets capaç de treure-li el suficient partit a aquest dispositiu, el seu preu acaba per ser tan sols un mer detall.
Tornant al meu article, perquè encara que no sembli així no he vingut aquí a valorar si ha valgut la pena gastar els diners en el dispositiu de Sony o no sinó a comentar-vos la meva experiència i opinió personal.
Abans de decidir-me a comprar el Sony PRS-T2 vaig provar molts dispositius, vaig llegir centenars de comparacions, informacions i articles per tota la xarxa de xarxes i sens dubte crec que he encertat de ple a l'decantar-me per aquest dispositiu i més després de llegir en aquest mateix racó la quantitat de problemes que està donant l'altre dispositiu que finalment vaig valorar comprar-me juntament amb el PRS-T2, estic parlant com ja us imaginareu de l' BQ Cervantes Touch Light.
Entre els punts positius que li he trobat a aquest dispositiu podria destacar:
- Durada de la bateria. Fa un mes exactament que tinc el dispositiu i fent servir diàriament encara no he hagut de carregar la bateria la qual cosa és sens dubte una cosa extraordinària
- Velocitat de l'lector. A excepció de l'arrencada la velocitat de pas de pàgina i les altres funcions que es poden dur a terme amb l'eReader es realitzen extremadament ràpid
- Compatibilitat de formats. Sens dubte aquest punt per a mi era una imperiosa necessitat que el Sony PRS-T2 ha sabut cobrir amb una excel·lent nota i és que puc llegir sense problema o dificultat PDF o EPUB
- Facilitat d'ús. Per a tots aquells que diuen, sobretot gent d'una avançada edat, que no abandonaran els seus llibres tradicionals per un llibre electrònic per la dificultat a l'hora de manejar estan molt equivocats. ÉS possiblement el dispositiu d'aquest tipus més fàcil i senzill d'utilitzar
Com no podia ser d'una altra forma en aquest mes també he descobert algun punt negatiu però que en cap cas entelen la meva opinió general sobre aquest dispositiu:
- Impossibilitat d'extreure les notes. Es poden prendre notes de cada paraula o frase d'un llibre però no es poden extreure, per exemple a l'ordinador, la qual cosa suposa sens dubte un punt negatiu
- disseny exterior. Vaig triar un Sony PRS-T2 negre per ser seriós i en principi net però cada vegada que poso un dit al embellidor exterior meva empremta es queda en ell fent «una mica lleig» l'exterior de el dispositiu
Sens dubte després de moltes voltes, hores senceres de recerca i lectura d'informacions i opinions crec sincerament que he encertat d'una forma plena a l'adquirir un Sony PRS-T2 fins al punt que si ara mateix em oferís algú un canvi per qualsevol altre dispositiu tornant-íntegrament el preu que em va costar el dispositiu de Sony i sense cobrar euro algun pel nou dispositiu li respondria de forma negativa sense dubtar-ho un sol segon.
Quina ha estat la teva experiència i valoració de l'eReader que et van regalar els Reis o Pare Noel?.
Més informació - Comparativa: Sony PRS-T1 Vs Sony PRS-T2